22
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
درباره ما
گروه آموزشی هفت از سال 1394 با عنوان آزمون های تیزهوشان احسانی شروع به فعالیت کرده است و در این سال ها در راستای افزایش سطح کیفی آموزش بسیار تلاش کرده ایم .
راضی نیستم
خیر با ارزشیابی توصیفی موافق نیستم
برای پایه های اول و دوم و سوم مناسب میباشد و برای پایه های چهارم تا ششم اصلا مناسب نیست
برای دوره ی اول بدنیست ولی برای دوره ی دوم یعنی پایه های چهارم وپنجم وششم اصلامناسب نیست اصلا اصلا
مخالفم صد درصد
خیلی این موضوع ازار دهنده هست امیدوارم.مسولین توجه کنند منم مخالفم صد در صد
اولا:کیفیت آموزشی بسیار کاهش یافته است.)اگر دانش آموزان غربالگری شوند،اکثریت در جای واقعی خود قرار ندارند.) دوما:ارزشیابی واقعی از یادگیری فراگیران صورت نمی گیرد. سوما :هزینه زیادی دارد(اتلاف انرژی و زمان ،کاغذ )
من خودم یک دانش آموز هستم خب خیلی معلوم هستش که دانش آموزی که نمره اش بیست شده خیلی تفاوت داره با دانش آموزی که نمرش هجده شده و به غیر از این آن دانش اموزی که نمره اش بیست شده قابل مقایسه با دانش آموزی که نمره اش هجده شده نیست. پس اگر ارزشیابی نمره ای باشه بهتره
دانش آموزان و معلمان مخصوصا در پایه اول کاملا گیج شدند
کاش مشکل ما فقط این ارزشیابی لعنتی بود
کاملا مخالفم. فقط برای درصد کم دانش آموزان بسیار زرنگ خوبه که استرس نمره 20 را نداشته باشند.
این روش باعث بی خیال شدن خانواده و دانش اموز در امر یادگیری شده است و بی انگیزگی و بینظمی در کلاس و مدرسه به دلیل بی اعتباری اموزش و معلم و مدرسه را منجر میشود در این میان معلم حرص میخورد و دانش اموز مانند کلاس های مهد فقط می اید و میرود و همچنین تاثیر منفی بر روی دانش اموز زرنگ و با استعداد دارد
مزخرفه مزخرف من ازنزدیک دارم باش دستو پنجه نرم میکنم کسی که این طرح رودادیه بیسوادبه تمام معناست رفته ولگردی چهارتا کشور جهان اولو بااون مدارس دیده فک نکرده مااینجا توقلی آباد صفلی چه غلطی بکنیم
بیسوادپروریه دریک کلام
مخالفم
با سلام
خود ارزشیابی توصیفی فی النفسه بد نیست بلکه نحوه اجرای آ ن در مدارس ما با این شرایط بد غلط محضه . ارزشیابی توصیفی که در ایران داره اجرا میشه به نظرم از پای بست غلطه چون آ خرش ختم میشه به خخ و خ و… و باز رتبه بندی شدن دانش آ موزان در حالی که در اصل باید مشخص شود دانش آ موزان در چه مواردی دارای نقاط مثبت و یا ضعف هستند . اجرای این روش در کلاس های سی چهل نفره واقعا کار محالی است . اصلا به نظرم اجرای این مدل ارزشیابی با این نحو در ایران فقط تقلید محضه بدونه یک پشتوانه کارشناسی محکم .
سوال نظر سنجی هم به نظرم دو پهلو هست چون من با اصل ارزشیابی توصیفی به نحو صحیح که در کشورهای دیگه اجرا میشه موافقم ولی با این شرایط و این مدل من در آ وری به شدددددددددددت مخاااااااااالففففففففممممممم
سلام انقدر حواشی آن را زیاد کرده اند که اصل موضوع گم شده است. مثل پوشه کار و انواع فرم ها که تمام وقت و اانرژی معلم را میگیرد.
و دانش آموزان بی سواد قبول میشوند
سلام.
این ارزشیابی توصیفی افتضاح است. فقط زورشون به معلم های ابتدایی می رسد. بیایید ما معلم های ابتدایی یک فکری برداریم.اینجوری نمیشه .چه فایده فقط نظر میدیم.ئلی اعمال نمیشه
اگر تمام امکانات اموزشی در مدرسه باشد توصیفی خوب است مثل امار پایین دانش اموز ؛ وجود وسایل کمک اموزش کلاس هوشمند واقعی نه وحود کامپیوتر ذغالی عهد دقیانوس همکاری اولیا با مدرسه همکاری مدیران اموزشی با مدارس به خصوص معلمان مدیران اموزشی به کیفیت اموزش اهمیت بدهند نه به کمیت و ظاهر اموزش در غیر این صورت نظام نمره ای بهتر است چرا که در نظام توصیفی معلم اجازه ندارد دانش اموز را تکرار پایه بزند پس انگیزه اموزش هم ندارد
سلام اگر ما بخواهیم همیشه در انتظار ایده آلهایی باشیم که آرزوی همه ماست باید همیشه دست روی دست بگذاریم پس هنر انجام کار با امکانات امروز هست.
مخالف صددرصد
سلام کاملا موافقم/ زیرا در نظام سنتی نمره ای ملاک فقط مقایسه افراد با یکدیگر بود و مقایسه و رقابت در دنیای امروز از عوامل ضد خلاقیت و اضطراب زاست که هدف که یادگیری می باشد را به خدمت وتوجه صرف به ارزشیابی می کرد . و عده کمی پیروز و مغرور و عده زیادی شکست خورده و با تصویر ناتوان از خود تا آخر عمر این ناتوانی را به دوش می کشیدند. البته باید در این نوع ارزشیابی نیز وسیله به هدف تبدیل نشود. و با باز خورد موثر راه پیشرفت توسط معلم به دانش آموز داده شود.
لطفا بحث تخصصی شدن دروس ابتدایی را به نظر خواهی بگذارید. با تشکر